Статьи

Про що говорили на «Рекруторії» влітку 2019

Готуй санчата влітку, а воза взимку. Червень, липень та серпнень – період відносного затишшя для багатьох компаній. І значить це чудовий час для опанування нових знань та практик, які знадобляться з початком чергової бізнес-активності.

Керуючись цією думкою, ми провели влітку 8 вебінарів проекту «Рекруторія», до яких долучились понад 2300 слухачів.

Розпочав цикл літніх заходів Андрій Стрехалюк, Exeсutive Recruitment Lead, Zeo Alliance

Андрій довів: найняти людей за кордоном – можлива місія. Тим більше, що міжнародний рекрутмент набуває дедалі більшої популярності через зміни у структурі світової економіки. Для успішного підбору людей за кордоном ключовою є підготовка та дослідження, адже такий пошук вимагає більш індивідуального і кастомізованого підходу практично на усіх етапах. Проте, якщо ви не відчуваєте в собі достатньо сил для його реалізації – зверніться до провайдера послуги Executive Search, який знайде кращих кандидатів у 45 країнах світу.

А 13 червня Лариса Онипко, керівниця проекту Премія HR-бренд Україна hh.ua | grc, розповіла про кращі HR-кейси 2018 року.

Нові вимоги та виклики часу змінюють традиційні підходи в управлінні людьми. Digital-рішення в рекрутингу, навчанні та роботі з залученістю персоналу, аналітика талантів, робота з молоддю та школярами щодо підвищення привабливості галузі та бренду професії – ось стислий перелік того, що роблять компанії, які хочуть привертати та утримувати у своєму штаті кращих співробітників.

Бажаєте ще більше дізнатись про актуальні тенденції та нові, ефективні ідеї, що з'являються у галузі, і вивчити ті HR-інструменти, які компанії-лідери використовували протягом останнього року?

Купуйте квитки на найграндіознішу та найочікуванішу HR-подію року – підсумкову конференцію Премія HR-бренд Україна 2019. До 16 вересня діють спеціальні ціни для ранніх пташок.

Наталія Король, HRD Bestseller Group, поділилась власним поглядом на значення корпоративних цінностей в компанії.

За особистим спостереженням, дефіцит сенсів та невідповідність місії і лозунгів компанії реальності та здоровому глузду є частою причиною звільнення співробітників.

Не впевнені, що цінності вашої компанії відповідають її місії та цілям? Чи сумніваєтесь у тому, що ваші співробітники розуміють та підтримують ці цінності?

Проведіть діагностику HR-бренда разом з hh.ua | grc. Це комплексне дослідження, яке дозволяє зрозуміти сильні та слабкі сторони компанії як роботодавця, рівень залучення, мотивації, утримання, ризики звільнення співробітників, сприйняття EVP та цінностей компанії, канали комунікації з цільовими аудиторіями.

Вікторія Дробович Manager, People Lead EPAM, розповіла про досвід роботи над залученістю персоналу.

Так, компанія пройшла декілька етапів. Спочатку проводилось одне велике дослідження на всю компанію, пізніше такі дослідження стали регіональними. Ще згодом двічі на рік швидким опитуванням (по 3 запитання) компанія вимірювала eNPS та дивились на інші важливі зони. Цього ж року було запущено Pulse Survey для новачків і щоквартальне опитування People Survey, яке дає можливість регулярно вимірювати eNPS та інші зони залученості.

Як подружитись з hiring manager`ом розповіла Executive search консультант hh.ua | grc Наталія Слинько.

Наталія поділилась порадами, які допоможуть вилікувати хворобу «Нам цей подобається, але давайте подивимося ще». Для цього аналізуйте воронку рекрутингу та які порушення відбуваються у цьому процесі, порівнюйте кандидатів із профілем позиції, а не між собою, виявляйте реальні потреби, презентуйте кандидатів за принципом бутерброда (тобто за схемою «менш відповідний – найбільш відповідний – найменш відповідний») та аналізуйте причини незакриття вакансії і висувати пропозиції з їх усунення.

Про те, як відбувається автоматизація в HR, говорила Наталія Кульчицька, керівниця департаменту персоналу компанії Кернел.

Паперовий документообіг, не тільки в HR, але й, наприклад, в бухгалтерському, юридичному відділах має ряд суттєвих недоліків: втрата робочого часу на пошук та очікування надходження документів – 30-40%, безповоротна втрата документів 7%, помилки до 20%, витрати на обслуговування. Тому все, що може бути автоматизоване, має бути автоматизовано.

Наталія Cоболєва, Associate Manager та People Partner EPAM Systems, розповіла, як за допомогою онбордингу боротися з плинністю кадрів.

Звичайно, що найактивніша робота з адаптації нового співробітника починається в його перший робочий день. Онбординг день має включати такі складові: знайомство, організаційні моменти, загальна презентація про компанію, ознайомлення з цінностями компанії в інтерактивному форматі, презентації департаментів та сервісів, до яких люди можуть звернутись, завершення та планування наступного дня.

А на останньому літньому вебінарі Наталія Шабас, керівниця відділу рекрутингу COMFY, розповіла, як у компанії змінили підхід до найму, щоб досягти високої укомплектованості штату в будь-який сезон та чому варто прислухатися до кандидатів та «дружити» з маркетингом.

Кастомізація, абсолютний тренд ринку, повинна застосовуватись і в рекрутингу. А щоб адаптувати ваші процеси підбору персоналу під потреби певної групи, треба мати чітке уявлення про цю групу. Для цього дайте відповіді на такі питання: хто ваш кандидат, як і де проводить час, що дивиться і читає, де шукає роботу, навіщо йому робота.

Наприклад, якщо ви маєте справу з міленіалами, то пам’ятаєте, що вони цінують свій час, перед тим, як прийти на співбесіду, поцікавляться відгуками на вашу компанію, чекають на зворотній зв'язок, шукають с своїй роботі сенс, а у спілкування з ними доречно використовувати креативні підходи та гумор.

Осінь обіцяє бути не менш насиченою.

Слідкуйте за нашими заходами для HR-спільноти в вашому персональному кабінеті роботодавців на hh.ua | grc, а також на сторінці в Facebook. Підписуйтеся на Telegram-канал Рекруторії.

Вакансии дня

Комментарии